Krajem 90-tih godina 20. stoljeća brodogradilište Rose Island osnovao je inženjer Fabio Rosa sa ciljem projektiranja i gradnje jahti po uzoru na brodove za lov jastoga – tzv. Lobster brodove. Oni originalno potječu iz američke države Maine, gdje su nastali iz iskustva onih koji žive i rade na negostoljubivim obalama Atlantskog oceana. Prepoznatljive linije ovih plovila najreprezentativniji su izraz pomorske kulture nastale u lukama Nove Engleske, a koju obilježava tipična djelatnost – lov na jastoge.
Tvrtka Rose Island prva je u Europi počela graditi Lobster jahte dužine od 38 do 60 stopa, te je sigurnost i pouzdanost odlučila nadopuniti luksuzom, udobnošću i prepoznatljivim stilom. Također je registrirala trade mark “Lobster” kao garanciju izvornog projekta. Od prvog pojavljivanja dva modela Lobster 38 i 49, oni su postali referentna plovila među klijentima visokih očekivanja.
Rose Island Lobster 49 s ekskluzivnim “Old England” stilom jedinstven je u svojoj eleganciji, brzini i pomorskim karakteristikama. Na njemu se uvijek osjećate kao kod kuće, a tajna njegove udobnosti skriva se u velikom životnom prostoru kokpita i salona. Kao produžetak otvorenog salona, dugačak kokpit sa dvije velike uzdužne sofe sa lakoćom udobno ugošćuje i poveće društvo na krstarenju, dok se vrhunska funkcionalnost očituje u brojnim pretincima i spremištima kojih na brodu nikada ne dostaje. Takav prostrani kokpit zasigurno će obradovati svakog iskusnijeg ribolovca, jer je osim držača za štapove moguće naručiti i bazene za žive mamce i ulovljenu ribu. Vlasnik se neće ni posramiti ako sa ovim brodom sudjeluje na kakvom Big-game natjecanju, naročito ako se dignu valovi a on sigurno doplovi do baze prije ostalih.
Salon i potpalublje krasi vrhunska izrada u mahagoniju, što mu daje izrazito topli ugođaj. Prostranost salona pojačava i odlična vidljivost na sve strane zahvaljujući velikim staklenim prozorima koji se mogu otvarati. Sa desne strane nalazi se velika dineta sa preklopnim stolom, a prema naprijed je kormilarska pozicija sa dvije fotelje za kormilara i navigatora. Sa lijeve strane salona, odmah do ulaza, nalazimo praktičnu i dobro opremljenu kuhinju, dok je iz nje još jedan manji stol sa dvije klupe namijenjen čitanju navigacijskih karata ili igranju šaha, jer je u njega ugravirana šahovska ploča.
U potpalublju su smještene tri kabine, velika vlasnička u pramcu, sa svojom vlastitom kupaonicom, te dvije nešto manje, nikako tijesne, kabine za goste prema krmi, koje dijele drugu kupaonicu. Topli ugođaj klasičnog stila još je naglašeniji u kabinama zbog veće količine korištenog mahagonija, obrađenog izrazito precizno, a zanimljivo je da u interijeru gotovo nema umjetnih materijala, već je sve izrađeno isključivo u drvu, staklu, metalu ili platnu. Osim salona i kokpita, i kabine krasi velika iskorištenost prostora, tako da je svaki kutak iskorišten za spremište ili policu.
Usavršeni trup garantira vrhunsku sigurnost na moru, čak i na velikim valovima. Osim toga, ističe se izuzetno veliki domet plovidbe, uz visoku putnu brzinu i povoljnu potrošnju. Promišljeni detalji palube poput bitava, ograde ili obruba prozora, izrađeni su od vrhunskog inoxa, dok su svi drveni detalji od kvalitetne tikovine. Oduševljava što niti jedan kvadratni centimetar tikovine nije lakiran, što umnogome olakšava održavanje.
Izuzetan stil i kvaliteta ovog plovila jasno ga razlikuju od konkurencije, tako da sa njime nećete ostati nezamijećeni. Praktičnost, funkcionalnost, sigurnost na moru i udobnost, čine Lobster 49 idealnim za dugačka obiteljska krstarenja kao i za dnevne izlete sa prijateljima. Niska brzina izglisiravanja od 12 čvorova omogućava laganu i ekonomičnu plovidbu, dok krstareća brzina od 25 i maksimalna od skoro 30 čvorova pružaju gotovo sportske performanse.
KARAKTERISTIKE
- Dužina preko svega: 14,90 m
- Širina: 4,75 m
- Spremnik goriva: 2.800 l
- Spremnik vode: 700 l
- Masa (sa motorima): 12.800 kg
- Motor: Caterpillar 2×460 KS
- Broj kabina: 3+1
- Postelja: 6+2+1
- CE konstrukcijski certifikat: A
- Cijena: 618.000 €
- Maksimalna brzina: 29 čv
- Maksimalna brzina krstarenja: 25 čv (autonomija 18h ili oko 450 NM)
- Trajna brzina krstarenja: 23 čv (autonomija 21h ili oko 490 NM)
- Ekonomična brzina krstarenja: 14 čv (autonomija 44h ili oko 610 NM)