“Croatia, Full of Islands to Discover” moto je promotivne kampanje nautičkog turizma koja će se provoditi do kraja prosinca 2022. na tržištima na tržištima Njemačke, Poljske, Češke, Nizozemske, Italije, Francuske, Velike Britanije i SAD-a. Kampanja se provodi putem online oglašavanja i oglašavanja u printu, te na društvenim mrežama s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao destinacije za turistička putovanja u posezoni.
Osim ove kampanje, u prosincu Hrvatska turistička zajednica provodi i kampanju “Peace of Mind” kojoj je cilj prikazati Hrvatsku kroz luksuznu ponudu usmjerenu na wellness i spa, opuštanje, kulturu, odnosno na raznovrsnu ponudu koja može nadahnuti goste na dolazak u Hrvatsku kako bi pronašli svoj mir i zadovoljstvo.
“Obje kampanje za cilj imaju privlačenje turista veće platežne moći, ali i isticanje onih proizvoda te segmenata ponude koji mogu biti nositelji promocije Hrvatske kao kvalitetne cjelogodišnje destinacije,” navodi Hrvatska turistička zajednica u svom priopćenju.
Prema podacima sustava eVisitor u dosadašnjem dijelu godine ostvareno je skoro 104 milijuna noćenja, što je 24% više nego 2021. godine. I samo 4% manje nego u rekordnoj pretpandemijskoj 2019. godini.
U nautičkom charteru podaci su bolji: ostvareno je više od 3.6 milijuna noćenja, što je 17% više nego 2021. godine, a i 2% više nego rekordne 2019. godine.