“Sasvim sigurno znate bajku o 1001 noći. Ali znate li bajku o 1001 otoku? Događa se u Hrvatskoj, u njenom rajskom otočnom svijetu. A najbolja stvar je što je ta bajka potpuno stvarna.Hrvatska ima više od 1200 prekrasnih otoka. Ali to nije sve što Hrvatska može ponuditi. Jer Hrvatska je zemlja koja se po raznolikosti teško može nadmašiti. Tu su slikoviti morski gradovi s veličanstvenim palačama, skrovite uvale s kristalno čistom morem, važna UNESCO-va svjetska baština, spektakularni parkovi prirode. Uz to: puno sunca, toplo gostoprimstvo i kulinarski užici poput tartufa, maslina i vina.
Zahvaljujući atraktivnom krajoliku, Hrvatska je izabrana i kao mjesto snimanja filmova o indijanskom poglavici Winnetouu i brojnih scena fantastične sage Igra prijestolja. I redatelj Alfred Hitchcock smatrao je večernjem raspoloženju u Zadru 1964. da je to sjajno mjesto za snimanje filma, jer je govorio o »najljepšem zalasku sunca na svijetu«. Redatelja bi svakako oduševile i morske orgulje na šetnici, umjetnička instalacija koja od 2005. poziva posjetitelje na besplatni koncert valova. Iznenađuje li vas ova raznolikost? Ali to nije sve! Jeste li znali da se na otoku Pagu sir masira morskom soli i maslinovim uljem? Da su korčulanske ulice posložene u obliku riblje kosti? I da ovdje možete boraviti u svjetionicima?
U našoj smo brošuri saželi najljepše strane Hrvatske. Od Istre, preko Kvarnera i Dalmacije do središnje Hrvatske i Slavonije, postoje prekrasna mjesta za otkrivanje. Ako vam je ovo potaklo znatiželju da i sami sve to otkrijete i doživite, vrijeme je da spakirate kofere i krenete u Hrvatsku! Upoznajte i zavolite njenu raznolikost. Rado ćemo vas podržati u planiranju putovanja – u jednoj od naših 18 ADAC podružnica i turističkih agencija u južnoj Bavarskoj.”
Brošuru o kojoj se ovdje govori objavio je ADAC, najmoćniji autoklub u Europi za 22 milijuna svojih članova i ostale nebrojene sljedbenike kojima je upravo ADAC glavni savjetnik za putovanja u inozemstvo. Naslov brošure je „Kroatien: ein Land zum Verlieben“ („Hrvatska: zemlja za zaljubiti se”), a inspirativni uvodni tekst o brošuri objavio je bavarski ADAC u ime svojih 18 poslovnica.
Dodajmo tome da ADAC preko svog portala https://skipper.adac.de ima poseban utjecaj u nautičkom turizmu, jer objavljuje novosti važne za nautičare, kako one koji imaju brodove na vezu u našim marinama tako i za čarter goste koji su najbrojniji upravo s njemačkog govornog područja. Utjecaj ADAC-a je tim veći kada se zna da više od 70 posto gostiju iz Njemačke na odmor putuje osobnim automobilom a među njima su među najbrojnijima upravo nautičari.
- “O važnosti ADAC-a govori činjenica kako ovo dobrovoljno udruženje uživa najveće povjerenje građana u Njemačkoj te je prva adresa za servisne informacije pri planiranju putovanja. ADAC posluje preko više od 150 svojih poslovnica diljem Njemačke i jedan je od naših najvažnijih strateških partnera na njemačkom tržištu”, rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić