Aleksandra Cara, kapetana Mitan Marine upoznao sam baš ovdje na Bootu u Düsseldorfu prije 5-6 godina, uoči njenog otvaranja. A u Mitan Marini upoznao sam i susretljivu i uvijek nasmiješenu recepcionarku Sonju prilikom posjete Nautičke patrole Mitanu. Upravo ljubaznost osoblja marine visoko su ocijenili njeni gosti u anketnim upitnicima Patrole što im je priskrbilo priznanje Zlatni osmijeh Jadrana.
Kad sam upoznao kapetana Cara, u Mitan Marini još nisu imali niti jedan zauzeti vez, a danas nemaju niti jedan slobodni. Radi se o vezovima u moru, jer Mitan Marina poznata je i po tome što sve brodove izvan sezone drži na suhom vezu. Najprije u jednom, a sada već i u dva velika hangara, i to – grijana, i pod stalnom skrbi certificiranih servisera.
To mi sada potvrđuje i Aleksandar, te kaže kako ima dosta upita za suhi vez. Posebno naglašava da su sajmovi nužni kao mjesto gdje se ljudi susreću, upoznavaju i dogovaraju.
– Mi radimo s ljudima, brinemo o njihovim potrebama i željama, pa susret s njima ne može zamijeniti nikakav Internet i e-mail. Osobno poznajemo svakog našeg nautičkog gosta i u našoj marini svaki od njih sve zna o svakome. Dogovor potvrđujemo tako da stisnemo jedan drugom ruku, i to je kod nas zakon. I zato nemamo nikakve strogo ugovorene termine, već brod spuštamo u more svakom gostu kada god to zaželi. Kada dođe u marinu brod ga čeka spreman za plovidbu – kaže kapetan Aleksandar Car.
Kakavim ocjenjuje ovogodišinji sajam u odnosu na onaj zadnji na kojem je bio, prije pandemijske blokade?
– Sasvim sigurno je slabiji. Primjerice, nigdje nisam vidio nijedan brod velikog boat bildera Hanse Yachtsa, a nema nii znamenitih norveških brodograditelja. Tada je sajam posjetilo oko 250.000 posjetitelja, a ove godine biti će veliko postignuće ako ih prođe i 200.000 – zaključuje Aleksandar Car.